FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Księga Pokoju - ZASADY GRY

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum .:Stratosfera:. Strona Główna :: Biblioteka Królewska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carina Sin
Okropna offtopiara
Okropna offtopiara



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klan Shankhanta

PostWysłany: Sob 21:24, 10 Cze 2006    Temat postu: Księga Pokoju - ZASADY GRY

Wstęp
W tym temacie zapoznasz się z zasadami naszej gry. Na początku mogą być trochę skomplikowane, ale przyzwyczaicie się do nich Smile


Mała Uwaga ,zanim zaczniesz czytać.
Nie musisz uczyć siesędziowania. Stratosfera już ma swoich sędziów Wink


Sposób walczenia jest dosc prosty - po prostu piszesz, jakiego ataku używasz.

Rasy

Ludzie
Ludzie to istoty o wielu odcieniach skóry, od bladej do czarnej. Na planecie ziemi żyją na dużych lądach o wielu nazwach. Ziemia jest oddalona 149 597 887 km od słońca. Panują tam
zróżnicowane temperatury, od - 60 do + 54.

Specjalne Zdolności tej rasy
Ludzie posiadają wszystkie podstawowe ataki, takie jak normalny atak, atak specjalny itp. Poza tym na początku każdej walki mają + 10 energi życiowej!

Nu
Nu to niebieskie istoty o zielonych włosach, kulistym głowotułowiu, długich ramionach i pustym spojżeniu (wyglądają mniejwięcej tak: ). Żyją w ziemskich lasach od zawsze, albo jeszcze dłużej. Ponadto są niesamowicie leniwi, spokojni i wiecznie głodni.

Specjalne zdolności tej rasy
Mają wszystkie podstawowe ataki, ale mogą używać jako broni tylko mopa. Mają ponadto dodatkowy atak: przywołanie deszczu(pojawia się dopiero na 2 levelu, zabiera wrogowi Siłę, Wytrzymałość, Zwinnośc + 8 rzutów kostką, zabiera użytkownikowi - 8 rzutów kostką) i +10 punktów życia

Elfy
Elfy to szlachetna rasa. Mieszkają na Theopi, planety większej od Ziemi. 60 % powierzchni tej planety zajmują lasy i łąki.
Nie mają zaawansowanej technologi, ale od dziecka uczą się sztuk walki oraz kontrolowania żywiołów. Używają do tego magicznych pergaminów i tak zwanych plotów rąk - czyli trudnych ruchów ywkonywanych za pomocą lewej i prawej ręki.
Są pokojowo nastawieni i nigdy nei zaczynają pierwsi.

Poeci o elfach -
Elfy- charakteryzują je delikatne usta i wielkie, migdałowe oczy, błyszczące pod prostymi brwiami. No i wydłużone uszy. Kształty ich ciała są harmonijnie zbudowane:wąskie ramiona, smukłe ręce i nogi. Wszystkie są pieknejsze i szlachetniejsze niż jakikolwiek człowiek, choć w egzotyczny i wyrafinowany sposób. Bez względu na podobieństwa w wyglądzie, elfy nie są ludźmi. Poruszają sie za szybko, zbyt płynnie, jak na zwykłe istoty z krwi i kości. Pomiędzy napadami wesołości, kiedy cały czas się usmiechają,śmieją się głośno i śpiewają pieśni, potrafią milczeć całymi godzinami, obserwując otoczenie w spokojnym niemym zachwycie.

Specjalne zdolności tej rasy
Mają wszystkie podstawowe ataki, poza tym używają magi. Potrafią odsyłać Bogów Wenusjan, ale zabiera im to 20 życia. Jako jedyne mogą mieć nazwy ataków związane z żywiołami.
Ich Specjalizacja (Jest to rzecz, którą preferujesz w walce, sam ją wybierasz) ma nazwę związaną z żywiołami!

Mroczne elfy
Żyją na jednym z księżyców Theopi. Są mroczne i tajemnicze, ich zaufania nie dą się łatwo zdobyć.

Specjalne zdolności:
(patrz ksiega magi mrocznych elfów)

Wenusjanie
Większość populacji Wenusjan to kobiety. Żyją na Wenus, ich organizmy są przyzwyczajone do życia w suszy. Osiedlają się w bazach podziemnych/ Produkują najlepsze meicze w galaktyce. Są bardzo bogaci.

Specjalne Zdolności tej rasy
Mogą przyzwać Wenusjańskiego Boga, co wzmacnia każdy z ich ataków ( Dla Sędziów - Bóg wzmacnia każdy atak o dodatkowe 5 rzutów kostką!!! )
Poza tym ich zwykły atak jest silniejszy od tego ataku innych ras ( 0 4 rzuty kostką!!!- do sędziów)

Jupiterianie
Jupiterianie to wojownicza rasa. Charakteryzują się niebieską skórą i zielonymi bądź czarnymi włosami. Klimat na ich planecie jest zimny i srogi, tak samo jak charaktery tej populacji.

Specjalne zdolności tej rasy
Mogą umacniać swoją broń. W tym celu muszą napisać modlitwe na swoim forum drużynowym. Ulepszona broń wzmacnia każdy atak o 30 punktów

Demony
Niewiele o nich wiadomo. Żyją w ukryciu an swojej mrocznej planecie Są bezwględni, dlatego często zatrudniają się jako płatni zabójcy.

Specjalne zdolności tej rasy
Mogą ZABIJAĆ. Na schemacie poniżej pokazane jest ile życia zabiera to demonowi używającemu ataku:
1 lvl - 90
2 lvl - 85
3 lvl - 80
4 lvl - 75
5 lvl - 70
6 lvl - 65
7 lvl - 60
8 lvl - 55
9 lvl - 50
10 lvl - 45
Cios śmierći NIE MOŻE być pierwszym atakiem użytym w walce.

Alchemicy
Mieszkają na mroźnym księżycu. Są świetnymi łucznikami. Dzieci wychowywane są w ciszy, aby zaznać duchowego spokoju. Alchemicy - wojownicy słyną z refleksu i samokontroli.

Specjalne zdolności tej rasy
Mogą zamieniać sięw zwierzęta, co dodaje im 35 punktów do każdego ataku ( na 1 levelu). Więcej przeczytaj w księdze dla alchemików.
Po przemianie wszelkie bonusy za broń i inne akcesoria przestają sie liczyć!!!

Szoklony
Wielkie jaszczury żyjące na Szolum.

Specjalne zdolności tej rasy
+ 10 energi


POSTAĆ

Oto schemat na postać:

Najpierw wasze ogólne dane :

Imię: Carina
Naziwsko: Sin
Rasa: Elf
Planeta pochodzenia: Theopia
Typ krwi: AB
Wiek: 15 lat
Charakter: a dokładniej...

Ogólny zarys:
+ Dobry i szlachetny
+ Dobry
+ Neutralny
+ Zły
+ Chaotycznie zły
+ Okrutnik bez duszy

A potem w trzech słowach opisujemy swoją postać... np:
- Uparty, inteligentny, nieufny
- Wesoła, sympatyczna, żywiołowa
- Naiwna, zwinna, nieśmiała
- Silna, nieufna, agresywna
- Spokojny, szlachetny, wykształcony

Preferowany styl walki: Walka magiczna z elemetami sztuki walk
Broń: Włócznia Żywiołów
Specjalizacja ( dla elfów żywioł ) : Ogień

Potem statsy

Statystyki:

Siła: 10/100
Wytrzyamłość 10/ 100
Zwinność: 10/ 100
Specjalizacja:10/ 100
NA POCZĄTKU MACIE 40 PUNKTÓW DO ROZDZIELENIA!!

Walki: 0

Wygrane: 0
Remisy:
Przegrane: 0

Lvl: 1

Zwykły atak: Ognisty Wybuch
Specjalny atak: Ognisty jaguar
Swój atak: Lot elfa

DO STARYCH GRACZY - PO PROSTU KOPIUJCIE SWOJE PROFILE ZE STAREGO FORUM, BEZ ZAKUPIONYCH TAM BRONI!! I BEZ SZYBKOŚCI!

Ataki

Na początku każdy ma:

Normalny atak:
Specjalny atak:
Swój atak:

SAMI JE NAZYWACIE!
OCZYWIŚCIE POTEM DOCHODZĄ TAKŻE INNE ZDOLNOŚCI. OTO TABELA:

Lvl 1 - 0 wygranych walk
Lvl 2 - 10 wygranych walk, bonusy: 200 Maredów ( waluta pięnieżna ), tarcza stratosfer - trzeba ją nazwać
Lvl 3 - 20 wygranych walk, bonusy: 300 Maredów,
Lvl 4 - 30 wygranych walk, bonusy: 500 Maredów, 2 specjalny atak
Lvl 5 - 40 wygranych walk, 550 Maredów
Lvl 6 - 50 wygranych walk, bonusy: 600 Maredów, 2 swój atak
Lvl 7 - 60 wygranych walk, bonusy: 700 Maredów,
Lvl 8 - 70 wygranych walk, bonusy: 800 Maredów, SUPER ATAK
Lvl 9 - 80 wygranych walk, bonusy: 100 Maredów,
Lvl 10 - 90 wygranych walk, bonusy: 300 Maredów

UWAGA! CAŁĄ SWOJĄ KARTOTEKĘ TRZEBA MIEĆ W OPISIE!

DZIAŁANIE ATAKÓW I INNYCH OBJAŚNIONE PONIŻEJ!



Część 2
Rozdział dla sędziów!

Liczenie życia:
100 ( energia podstawowa) + Siła + Wytrzymałośc + Zwinnośc + 3 rzuty kością

Ile zabierają ataki:
Zwykły atak
Zabiera Wrogowi: Siła + 2 rzuty kością
Zabiera używającemu: 2 rzuty kością
Specjalny atak
Zabiera wrogowi: Siła + Wytrzymałośc + 4 rzuty kością
Zabiera używającemu: 4 rzuty kością
Swój atak
Zabiera wrogowi: Siła + Wytrzymałość + Zwinność + 6 rzutów kością
Zabiera używającemu: Wytrzymałość + 3 rzuty kością
2 specjalny atak
Zabiera Wrogowi: Siła + Wytrzymałość + 7 rzutów kością
Zabiera używającemu: 7 rzutów kością
2 Swój atak
Zabiera Wrogowi: Siła + Wytrzymałość + Zwinność + 10 rzutów kością
Zabiera używającemu: 10 rzutów kością
Super atak
Zabiera Wrogowi: 12 RZUTÓW KOŚCIĄ + Siła + Wytrzymałość + Zwinność
Zabiera używającemu: 6 rzutów kością

Przywołanie deszczu (specjalny atak Nu)
Zabiera Wrogowi: Sila + Zwinnosc + Wytrzymalość+4 rzuty kością
Zabiera używającemu: Wytrzymałość + 2 rzuty kością


Tarcza
Wydziela się ją od swojego życia, np. kiedy wydzielasz 40 energi na tarczę, tracisz z energi 40 punktów. Tarcza pochłonie DWUKROTNĄ energię samej siebie (wiem, wiem, dziwnie to brzmixD), czyli np. tarcza 20 pochłonie 40 energi z obrażeń.

Specjalizacja
Zależy od tego, ile punktów dałeś jej w statystykach, o tyle podnosi twój atak, np. specjalizacja 10 wzmacnia atak o 10.

Oto przykładowa walka:


Carina
Gotowi?
Królowa czy korona ( to to samo co orzeł czy reszka, tylko że na angielkim funcie )


Bellatrix
Tak. Królowa

Yoanna
Gotowa! Korona!

Teraz sędzia, który cały czas siedzi przed komputerem podrzuca monetę
i liczy życie graczom.


Oto nasza księga, mam nadziję, że jest kompletna Smile
PM me, jeśli o czymś zapomniałam ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum .:Stratosfera:. Strona Główna :: Biblioteka Królewska Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     .:Stratosfera:.: Dołącz do tych, którzy już wiedzą...     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin